星期日, 三月 10, 2013

在耶稣里有真平安

生命真奇妙。我竟然会变成一个哭包,我想都没有想过。
 
今晚在教会重看几年前看过的电影《天作之盒》,还是非常感动,要忍着不哭很难。不知道是不是真的老了,终于了解戏里那位母亲的心情。
 
我是一个很没有安全感的人,可是今天上帝让我感觉到,我的生命掌握在祂的手中是最安全的。即使有狂风暴雨,心里还是有平安。
 
然后我看《The Purpose Driven Life》看到这一段,觉得一定要记下来:
 
God never wastes a hurt! God intentionally allows you to go through experiences to equip you for ministry to others. The Bible says, "He comforts us in all our troubles so that we can comfort others. When others are troubled, we will be able to give them the same comfort God has given us."
 
If you really desire to be used by God, you must understand a powerful truth: The very experiences that you have resented or regretted most in life -- the ones you've wanted to hide and forget -- are the experiences God wants to use to help others. They are your ministry!
 
我想我终于明白我为何会遇见你了。

0 Comments:

发表评论

<< Home