星期四, 一月 27, 2005

让我沉沦

这些年来,我看着朋友们在爱情里浮沉,时而庆幸时而羡慕。只是不知道为什么,他们的故事再怎么精彩,我再也不觉得有真爱在他们当中。

我想我有病。我说我还相信爱情,但我想那应该是谎话。我不喜欢骗人,可是我没有办法。朋友甚至担心我会转而喜欢女生。我不知道是可笑还是可悲。我竟然可以落到这种地步。

说不渴望恋爱,可是连路过的马来小孩向我吹口哨闹着玩我也禁不住暗暗自喜了。我说得那么明白,别人看我看得那么透彻,又如何呢?

不要靠近,你会和我一起沉沦,因为你救不了我。

2 Comments:

Blogger David said...

This one I won't write in Chinese, because it won't get the proper message across, not the mention it'll take ages...
I recall you have told me before about your "view" on girls. I cannot say I fully udnerstand because I don't have the same "view" on guys. But don't worry you are perfectly normal. As normal as Yee May could ever be :)
And are you surprised that boys whistle at you? hahaha... I'm not.
But from what you said it looks like our "guy theories" are True. Girls actually do enjoy being the center of attention. :)

1/31/2005 1:16 上午  
Blogger yee mai said...

David, who doesn't enjoy...but the only thing is I enjoy doesn't mean I like the guy :)

2/06/2005 12:35 上午  

发表评论

<< Home