星期日, 一月 30, 2005

我爱人人,人人爱我

常常有人问,你相信男生和女生可以成为真正的好朋友吗?我相信。

男生好友可以牵我的手、和我共睡一张单人床,大家心里不会有任何异样。也许他们没把我当女生,可是他们爱过我。听说男生在青春期时都会有以为自己是同性恋的疑惑。我真幸运。

我想是因为他们努力了许久最终发觉没有可能,所以只好选择成为我的好友。我觉得那没有什么不好。

我喜欢和男生当好朋友,可是却不喜欢自己的男友成为其他女生的好朋友。也许你不喜欢我的霸道任性和自私,可是也没有人说你必须要喜欢。

你爱我,最终会成为我的男友,或成为我的好朋友。你不爱我,如果你不爱我,那只是因为时候未到。

2 Comments:

Blogger David said...

I read this post and surprisingly could read most of the words^^

I have to say I agree with you (except for men wodnering about homesexuality?) that it is nice to have close friends of an opposite sex and I definitely understand about not wanting my girl friend to have many "close guy friends" hahaha, I'm the jealous type, very :)

And everyone loves u, Leong Yee Mei :D

*ends

1/30/2005 3:58 上午  
Blogger yee mai said...

Of course I know you are jealous type, and luckily I am not your gf, if not die man, hahaha...

2/06/2005 12:27 上午  

发表评论

<< Home